BuzzCovery gaat het anders doen dan Google

De ambitie is hoog bij de mensen achter BuzzCovery. Een nieuwe zoekmachine die naar eigen zeggen slimmer is dan Google.

Men ontwikkelde een zoekmachine die niet langer ‘dom’ op trefwoorden zoekt, maar een hyperintelligent zakenbrein, dat zin van onzin scheidt. En daarnaast ook relevante feiten, trends en inzichten over elk willekeurig onderwerp naar boven haalt. Of je nu een generiek issue als ‘Architectuur’ intikt, of een nicheonderwerp als ‘Winterbanden,’ in alle gevallen zal BuzzCovery ervoor zorgen dat je een rijke, geactualiseerde informatiebundel op je scherm krijgt, met de allerlaatste artikelen uit de meest gezaghebbende bronnen.

BuzzCovery

Iedere gebruiker kan binnen enkele minuten een kennissprong maken. Zo komt wetenschap, statistiek en journalistiek onnoemelijk veel dichterbij. Op wijsvingerafstand.

Dat maakt het niet alleen een aantrekkelijke ‘tool’ voor het verkennen van new business. Maar kan het ook een onmisbare ondersteuning zijn voor iedere professional, waar ook ter wereld, die dagelijks complexe beslissingen moet nemen.

Linguïstisch

BuzzCovery is linguïstisch ook nog eens ongeëvenaard: het verwerkt alle content ongeacht de taal waarin deze is geschreven.

Jaren terug al dacht ik: wat kun je nou wérkelijk als je een Google-pagina met hits voor je snufferd krijgt,” aldus softwareondernemer Herman Vissia, initiator van de nieuwe zoekmachine. “Word je er écht wijzer van? Of is het vooral een handigheidje om snel een restaurant te vinden of een vliegticket te boeken? Ik neigde naar antwoord twee. En dus ben ik met een team van knappe koppen aan BuzzCovery begonnen.”

Nederland

BuzzCovery is een vanuit Nederland ontwikkeld product. En is reclamevrij beschikbaar vanaf 9,95 per maand, de eerste maand kan men het gratis uitproberen.

[Sponsored Story]

Deel dit artikel of reageer