Dutch Digital Design krijgt brede vakjury

Dutch Digital DesignDutch Digital Design, het podium voor het beste Nederlandse digitale werk, maakt een volgende stap. Dit initiatief, dat sinds vorig jaar onderdeel is van Dutch Digital Agencies, heeft een 12-koppige vakjury aangesteld.

Doel van de nieuw aangestelde jury is de beste Nederlandse digital design cases helpen aandragen en selecteren, die daarna via de verschillende kanalen onder de aandacht worden gebracht in zowel binnen- als buitenland.

Brede vakjury

Voor de samenstelling van de jury koos Dutch Digital Design bewust een brede vertegenwoordiging uit de industrie. De jury bestaat uit Bram van Dijk (RTL Nieuws), Esmee Lechner (DDB & Tribal Amsterdam), Willem van Roosmalen (Homerun), Gert Franke (Clever Franke), Liza Enebeis (Studio Dumbar), Daniel Sytsma (Achtung!/Studio Kraftwerk), Jort de Vries (Blendle), Dionne van Dijk (TamTam), Jordi Romkema (Superhero Cheesecake), Henk Haaima (Mirabeau), Wout Withagen (Freshheads) en Hannes van Raaij (Triple). De vakjury staat onder leiding van Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design).

Projecten aanmelden

De website van Dutch Digital Design is onder meer geüpdatet met een inzendformulier, dat door de samenwerking met het platform Homerun tot stand kwam. Via dit inzendformulier kan iedereen projecten aanmelden om in aanmerking te komen als Dutch Digital Design case. Via het systeem van Homerun kan de vakjury de case beoordelen. De case zal vervolgens gedeeld worden via de verschillende social media kanalen en binnen- en buitenlandse mediapartners en events.

Volg Dutch Digital Design via Facebook, Twitter, Instagram en Linkedin – en vergeet vooral niet nieuw werk onder de aandacht te brengen!

Deel dit artikel of reageer